reklama

Hurá do korčúľ!

Relatívne nedávno (tz vlani) som objavila čaro inline korčuľovania. Tento šport ma natoľko uchvátil, že som svoje korčuliarske schopnosti pomaly a isto zdokonaľovala na petržalskej hrádzi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Až raz, v jeden horúci piatkový večer, keď som čakala na Šafku (ako my Blaváci voláme Šafárikovo námestie) na autobus, tak okolo prešiel dlhokánsky húf korčuliarov na konci, ktorého išli cyklisti a kolónu uzatvárala sanitka s policajtmi. Bola som pohľadom na toľkých ľudí korčuľujúcich po ceste unesená. Až tak unesená, že som zabudla nastúpiť do autobusu.

Keď som prišla domov, ani som sa poriadne neprezliekla a už som sedela za PCčkom a gúglila, gúglila až som nakoniec vygúglila, že to vlastne bola akcia Bratislava-Inline.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moje korčuliarske (ne)schopnosti mi neumožňovali sa takejto akcie v tomto roku zúčastniť, ale po dvanástich mesiacoch „tvrdého trénovania“ som si povedala: Idem do toho!

A tešila som sa ako malé decko pri vianočnom stromčeku, pod ktorým je kopa darčekov, keď som zistila, že prvý výjazd bude od Auparku.

Bola som presvedčená, že tam budú len mladí od cirka pätnásť do tridsaťpäť rokov, ale mýlila som sa. „Predviesť sa“ sa prišli aj oveľa mladší a aj oveľa starší ako uvedená kategória, aj celé rodiny s deťmi, ktoré pomaly od zeme vidieť nebolo. Keď nás tam už bolo pomaly viacej ako mravcov v mravenisku, tak organizátori zavelili na odchod. A vyrazili sme. Samozrejme, že po ceste, v niektorých prípadoch aj neceste. J

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Korčuľovanie po ceste dodáva nádych adrenalínu, ktorý sa zvyšuje pri prekonávaní rôznych cestných prekážok, ako sú nadjazdy, podjazdy, mosty, električkové koľaje, rôzne výmole, križovatky a pod.

Prvá jazda ma tak očarila, že som si dala záväzok, zúčastňovať sa tejto akcie, čím čo najčastejšie. Žiaľ tohto roku počasie veľmi neprialo a dve akcie boli zrušené. Minulotýždňovej tiež hrozilo, že sa neuskutoční. Ale... predsa to vyšlo.

Minulý týždeň sa niesol v znamení karnevalu. Na poslednú chvíľu som si zvolila masku a ledva, ledva som stihla doraziť k novému Národnému divadlu pred vyhodnotením masiek. Okolo krúžili ľudia z praveku, i novodobé atómové či biologické zbrane, mohli ste stretnúť úžasnú karkulku, i pacienta v modrom. Veľmi inšpiratívne boli masky Deň a Noc, ako sa predstavili, boli celé odeté do čierneho s trendy účesmi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ako som už spomínala, celú akciu ohrozovalo počasie, od Rakúska sa približovala búrka a do poslednej minúty nebolo isté, či vôbec vyštartujeme. Nakoniec kompetentní dali zelenú a vyšli sme. Síce len na krátku trasu, ale predsa. A v maskách.

Ako sme sa blížili k cieľu začali padať kvapky pričom blesky prerážali nočnú oblohu. I napriek ohlasovanému ochladeniu bolo ešte o deviatej večer približne 29 stupňov.

Celá karnevalová jazda trvala presne pol hodinu vrátane jednej veľmi krátkej pauzy napriek tomu to bol pre mňa ... jednoducho zážitok, ako sa v istej reklame spomína ... na nezaplatenie.

Lucia Trnková

Lucia Trnková

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som? Ťažká otázka, no skúsim ju zodpovedať. Som slobodná, pracujúca, v Bratislave žijúca, dane a odvody platiaca osoba s vlastným pohľadom na svet, v ktorom žijem. Myslím, že možnosť (ktorá tu 40rokov nebola) slobodne vyjadriť svoj názor, je princípom demokracie. A každý by ju mal podľa svojich možností a schopností primerane využiť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu